Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

Agnieszka Radawiec nowym dyrektorem promocji Radia ZET

włącz .

Radio ZETAgnieszka Radawiec obejmie stanowisko dyrektora promocji Radia ZET i Chilli ZET. Będzie odpowiedzialna m.in. za strategię promocji i komunikację reklamową. Zgodnie z zapowiedziami Agata Dyląg, dotychczasowa dyrektor rozstaje się z Grupą Eurozet, dla której pracowała od 17 lat.

„Poślubiłem morderczynię” premiera w TV1000

włącz .

TV1000Charlie Mackenzie jest wrażliwym, nieśmiałym poetą z San Francisco, który odwiedza okoliczne kafejki gdzie recytuje swoje poematy tym, które nie odwzajemniają jego uczuć. Po wielu nieudanych związkach strach Charliego przed ponownym związaniem się z kimś osiąga rozmiary paranoi.

IV Wielkanocny Festiwal Ludwiga van Beethovena w Dwójce PR

włącz .

Dwójka Polskie RadioW najbliższą niedzielę, 21 marca, w Warszawie rozpocznie się XIV Wielkanocny Festiwal Ludwiga van Beethovena. Program 2 Polskiego Radia, patron medialny przedsięwzięcia, zaprasza słuchaczy na transmisje czterech koncertów tegorocznego festiwalu.

„Weekend z U2” – irlandzki rock w VH1

włącz .

VH1Kolejny weekend marca będzie poświęcony twórczości jednego z najpopularniejszych zespołów rockowych na świecie – grupie U2. Fani charakterystycznego wokalu Bono oraz gitarowych solówek Edge’a będą mieli okazję rozkoszować się największymi przebojami z bogatej dyskografii zespołu.

Alice In Chains gościem „Rockfilera” w Rebel.tv

włącz .

Rebel.tvW najbliższym programie „Rockfiler” wyemitowany zostanie wywiad z Mikiem Inezem, Seanem Kinneyem i Williamem DuVallem, członkami amerykańskiej legendy grunge’u – Alice In Chains. Muzycy Alice In Chains nie lubią być identyfikowani ze stylem grunge. Uważają go jedynie za slogan marketingowy.

„Rick Stein i bohaterowie kuchni” w BBC Lifestyle

włącz .

telewizja BBC LifestyleEntuzjazm, z jakim Rick Stein podchodzi do spraw kuchni, zyskał mu pozycję jednego z najbardziej lubianych telewizyjnych kuchmistrzów i autorów książek kucharskich. Tym razem Stein zaprasza nas na kulinarną wyprawę po brytyjskiej wsi. Niestrudzony szef kuchni przemierza cały kraj.

„Miodobranie w Nepalu” premiera w Kuchnia.tv

włącz .

Kuchnia.tvJimmy Doherty, rolnik, gospodarz programu jest miłośnikiem miodu. W „Miodobraniu w Nepalu” widzowie maja okazję zobaczyć, jego niebezpieczną wyprawę w Himalaje w poszukiwaniu złotego rarytasu. Dziko żyjące w Nepalu pszczoły olbrzymie mają swoje gniazda na wysokości 2500 – 4000 n.p.m.

„Las gigantycznych drzew” premiera w Viasat Explorer

włącz .

Viasat ExplorerPodróżnik, poszukiwacz przygód i pisarz Guy Grieve wyrusza na wyprawę do południowo-wschodniej Australii. Tam, w towarzystwie dwóch wyszkolonych przewodników wyrusza do Victorii, aby zbadać środowisko naturalne, któremu zagraża całkowite wyniszczenie – las gigantycznych drzew.

„Pokaż swoje wnętrze” - nowy konkurs portalu Archimania.pl

włącz .

ECHONETPortal ECHONET objął patronatem medialnym konkurs portalu Archimania.pl - „Pokaż swoje wnętrze”. Celem Konkursu jest promocja designerskiej twórczości kierunków związanych z architekturą, poprawa jakości funkcjonowania i wyglądu biur oraz aktywizacja środowiska studenckiego.

„Ja w kapeli” nowy serial na DisneyXD

włącz .

telewizja DisneyXDTripp Campbell, nastoletni rockman, zostaje przyjęty na gitarzystę do swego ulubionego zespołu „Iron Weasel”. Grupę tworzy trójka gwiazd rocka, pragnących za wszelką cenę odnieść sukces. Tripp zrobi wszystko aby im w tym pomóc, a nawet pozwala zespołowi zamieszkać w swoim domu.

„Bojaźń i drżenie” premiera na Zone Europa

włącz .

Zone EuropaAmélie przybywa do Japonii. Jest 1990 r., bohaterka jest młodą tłumaczką, zafascynowaną krajem Kwitnącej Wiśni. Urodziła się tutaj, by w wieku pięciu lat wyjechać z rodzicami do Belgii. Teraz wraca pełna nadziei i planów na przyszłość. Zatrudnia się w korporacji i od razu wpada w rytm życia biurowego.

Nowa kamapania wizerunkowa Chilli ZET

włącz .

Radio ZET Chilli„Nastaw się na chill out” – pod takim hasłem rusza nowa kampania wizerunkowa radia Chilli ZET. Reklamy promujące rozgłośnię oraz jej częstotliwości lokalne można zobaczyć w Internecie na stronach serwisów onet.pl oraz wp.pl. 19 marca br. rozpocznie się kampania w magazynach kolorowych.
stat4u