Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

„Mame” premiera komedii na kanale TCM

.

TCMKanał TCM wyemituje filmową wersję broadwayowskiego musicalu, którego akcja koncentruje się na życiu Mame Dennis – zamożnej, ekscentrycznej i kochającej zabawę kobiety. Świat tej figlarnej piękności zostaje wywrócony do góry nogami, gdy musi podjąć się opieki nad bratankiem.

MTV rusza z naborem do polskich edycji programów

.

MTV„Moja własna gwiazda” oraz „Moje supersłodkie urodziny”, programy znane telewidzom z anteny MTV, będą miały swoje polskie wersje. Aktualnie prowadzony jest nabór do obydwu programów na stronie mtv.pl. Na podstawie zgłoszeń okaże się, jak wielkie jest zainteresowanie udziałem w polskich wersjach.

Klasyki Mistrzostw Świata FIFA: Polska-Belgia 1982 w ESPN Classic

.

ESPN ClassicPrzez lata klasyczne mecze Mistrzostw Świata FIFA, były tematem nostalgicznych rozmów, opartych na blaknących wspomnieniach, a mijający czas zacierał pamięć zwycięskich chwil. Teraz ESPN Classic przywrócić do życia najlepsze mecze Mistrzostw Świata FIFA.

„Gotuj z Ramsayem” nowość w BBC Lifestyle

.

BBC LifestyleZdobywca wielu nagród, szef kuchni Gordon Ramsay, proponuje widzom BBC Lifestyle kurs gotowania – w programie „Gotuj z Ramsayem”. Zamierza dowieść, że każdy jest w stanie przyrządzić wspaniałe dania. Sam weźmie się do gotowania, szykując trzydaniową kolację w czasie krótszym niż godzina.

„Megafabryki” - 2 seria na National Geographic Channel

.

National Geographic ChannelW drugiej serii programu „Megafabryki”, National Geographic Channel ujawni kulisy pracy fabryk będących światowymi ikonami rynku motoryzacyjnego: Lamborghini Murciélago, Porsche GT3, Audi R8, Rolls-Royce Phantom. W programie zobaczymy również międzynarodowy koncern meblarski IKEA.

„Jak uniknąć pułapki kredytowej” w Jedynce PR

.

Jedynka Polskie RadioNa antenie Programu 1 Polskiego Radia ruszyła II edycja akcji pt. „Jak uniknąć pułapki kredytowej”. Projekt realizowany jest przez radiową Jedynkę i portal polskieradio.pl na rzecz Narodowego Banku Polskiego. Koordynatorem akcji jest kompania artystyczno – promocyjna TOProduction.

„Pixel Perfect” premiera na kanale DisneyXD

.

DisneyGdy zespół Samanthy nie może się wybić jej przyjaciel Roscoe postanawia jej pomóc. Korzystając z urządzeń technologicznych swego ojca, tworzy niezwykłą piosenkarkę, która w rzeczywistości jest hologramem. Nazywa się Loretta Modern i cieszy się olbrzymią popularnością.

Agnieszka Radawiec nowym dyrektorem promocji Radia ZET

.

Radio ZETAgnieszka Radawiec obejmie stanowisko dyrektora promocji Radia ZET i Chilli ZET. Będzie odpowiedzialna m.in. za strategię promocji i komunikację reklamową. Zgodnie z zapowiedziami Agata Dyląg, dotychczasowa dyrektor rozstaje się z Grupą Eurozet, dla której pracowała od 17 lat.

„Poślubiłem morderczynię” premiera w TV1000

.

TV1000Charlie Mackenzie jest wrażliwym, nieśmiałym poetą z San Francisco, który odwiedza okoliczne kafejki gdzie recytuje swoje poematy tym, które nie odwzajemniają jego uczuć. Po wielu nieudanych związkach strach Charliego przed ponownym związaniem się z kimś osiąga rozmiary paranoi.

IV Wielkanocny Festiwal Ludwiga van Beethovena w Dwójce PR

.

Dwójka Polskie RadioW najbliższą niedzielę, 21 marca, w Warszawie rozpocznie się XIV Wielkanocny Festiwal Ludwiga van Beethovena. Program 2 Polskiego Radia, patron medialny przedsięwzięcia, zaprasza słuchaczy na transmisje czterech koncertów tegorocznego festiwalu.

„Weekend z U2” – irlandzki rock w VH1

.

VH1Kolejny weekend marca będzie poświęcony twórczości jednego z najpopularniejszych zespołów rockowych na świecie – grupie U2. Fani charakterystycznego wokalu Bono oraz gitarowych solówek Edge’a będą mieli okazję rozkoszować się największymi przebojami z bogatej dyskografii zespołu.

Alice In Chains gościem „Rockfilera” w Rebel.tv

.

Rebel.tvW najbliższym programie „Rockfiler” wyemitowany zostanie wywiad z Mikiem Inezem, Seanem Kinneyem i Williamem DuVallem, członkami amerykańskiej legendy grunge’u – Alice In Chains. Muzycy Alice In Chains nie lubią być identyfikowani ze stylem grunge. Uważają go jedynie za slogan marketingowy.
stat4u