Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
Gwiazdy w karetce
od 4 listopada o godz. 22:30 w TLC
Dziewczyny z butiku Dash
od 25 października o godz. 20:00 w E! Entertainment
Hollywood na rowerze ćwiczenia z celebrytami
od 17 lipca w E! Entertainment

Eleven i Eleven Sports w Inea i Multimedia Polska

Sportowy Fightklub zwiększa zasięg w City Media Net

TVP1: Debiut serialu „Młodzi lekarze”. 12% udziałów w rynku telewizyjnym

Hymnem w nową ustawę medialną. Polskie Radio rozpoczęło protest

Polsat Viasat History nowością w sieci UPC

Nowe logo i nazwa. Eurosport zmienia swoje kanały

„BLOW Job – The Real Office” na antenie 4fun.tv

włącz .

4Fun.tvNa antenie 4fun.tv wystartował pierwszy program typu reality show. Program ma zmienić spojrzenie na pracę w koproporacji, która jest kojarzona ze sztywnymi spotkaniami i wyścigiem szczurów. Bohaterowie „BLOW Job – Thee Real Office” od listopada na antenie stacji, zmieniają to banalne myślenie.


Nocne życie pracowników agencji

Bohaterowie reality show – autentyczni pracownicy firmy PB Group Premium Beverages, stojący za sukcesem napoju BLOW Liquid Energy Drink. Jak zapowiada nadawca, bohaterowie wywrócą do góry nogami wszystko co wiedzieliśmy na temat zasad klasycznego zarządzania marką i pokażą, jak wygląda prawdziwe nocne życie.

Sześć osób, sześć różnych charakterów, miliony kreatywnych pomysłów i jeden cel – sprawić, aby napój Blow zatrząsł rynkiem. Głównym bohaterem serii jest Jakub K. Kozioł – charyzmatyczny prezes zarządu oraz właściciel firmy. Wraz ze swoimi współpracownikami wprowadzi widzów w świat wielkich pieniędzy, biznesowych zagrywek i maksymalnej przyjemności.

Za produkcję reality show odpowiada firma MICHANNEL oraz Piotr Kuźniak, mający na koncie produkcję takich formatów, jak „Big Brother”, „Jestem jaki jestem”, „Fear Factor - Nieustraszeni” czy „Kawaler do wzięcia”.

„BLOW Job – The Real Office” można oglądać na antenie 4fun.tv w poniedziałki o 22:00, środy o 23:00 (wersja nieocenzurowana) oraz powtórki w niedzielę o 22:00.

Program został wsparty kampanią: outdorową w całej Polsce (formaty 5x2, 6x3, 12x3, 12x4), prasową oraz Internetową. Nie zabraknie również konkursów zarówno na antenie 4fun.tv jak również z wykorzystaniem Social Media.


Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

stat4u