Nowe logotypy kanałów tematycznych nc+

Reklama
platforma nc+Od 1 września widzowie kanałów tematycznych należących do platformy satelitarnej nc+ zobaczą na antenie nowe i odświeżone logotypy: Ale kino+, MiniMini+, teleTOON+, Kuchnia+, Domo+, Planete+ i nSport+. Zmieni się również oprawa wizualna części kanałów wymienionych kanałów.



Ujednolicenie identyfikacji wizualnej

Zaplanowane na początek września zmiany są kolejnym etapem ujednolicania identyfikacji wizualnej kanałów tematycznych platformy nc+.

„Projektując nowe logotypy szukaliśmy elementów, które podkreślą, że nasze kanały tematyczne tworzą rodzinę w ramach platformy nc+. Efektem tych poszukiwań jest koncept „nc+ home of” – projekt graficzny, który spaja nową identyfikację wizualną. Będzie on towarzyszył logotypom naszych kanałów i uwypuklał ich przynależność do platformy nc+” – wyjaśnia Łukasz Słotwiński, dyrektor działu kreacji platformy nc+.

Odmłodzone Ale kino+

Szczególne modyfikacje zauważą widzowie Ale kino+ i nSport+. Zmieni się oprawa Ale kino+, do której muzykę stworzył znany warszawski producent hip-hopowy NOON.

„Postanowiliśmy odmłodzić antenowy wizerunek Ale kino+. Oprawę wzbogaciliśmy o kilkanaście świeżych jingli. Natomiast nSport+, młodszy brat Canal+ Sport, zyska na dynamice, dzięki dołączeniu do nowoczesnej kultury projektowej nc+ – dodaje Łukasz Słotwiński.

nSport zmienia nazwę

Wraz z nową oprawą antenową nSport+ zyska w nazwie znak „+”. Nowy logotyp zaznaczy przynależność nSport+ do rodziny autorskich kanałów nc+. Drobne zmiany wizualne będzie można także dostrzec na antenach Kuchnia+ i Domo+.


Reklama
Reklama