Ujednolicenie identyfikacji wizualnej
Zaplanowane na początek września zmiany są kolejnym etapem ujednolicania identyfikacji wizualnej kanałów tematycznych platformy nc+.
„Projektując nowe logotypy szukaliśmy elementów, które podkreślą, że nasze kanały tematyczne tworzą rodzinę w ramach platformy nc+. Efektem tych poszukiwań jest koncept „nc+ home of” – projekt graficzny, który spaja nową identyfikację wizualną. Będzie on towarzyszył logotypom naszych kanałów i uwypuklał ich przynależność do platformy nc+” – wyjaśnia Łukasz Słotwiński, dyrektor działu kreacji platformy nc+.
Odmłodzone Ale kino+Szczególne modyfikacje zauważą widzowie Ale kino+ i nSport+. Zmieni się oprawa Ale kino+, do której muzykę stworzył znany warszawski producent hip-hopowy NOON.
„Postanowiliśmy odmłodzić antenowy wizerunek Ale kino+. Oprawę wzbogaciliśmy o kilkanaście świeżych jingli. Natomiast nSport+, młodszy brat Canal+ Sport, zyska na dynamice, dzięki dołączeniu do nowoczesnej kultury projektowej nc+ – dodaje Łukasz Słotwiński.
nSport zmienia nazwęWraz z nową oprawą antenową nSport+ zyska w nazwie znak „+”. Nowy logotyp zaznaczy przynależność nSport+ do rodziny autorskich kanałów nc+. Drobne zmiany wizualne będzie można także dostrzec na antenach Kuchnia+ i Domo+.