„N na kartę” - nowa oferta pre-paid platformy N

Reklama
platforma NPlatforma satelitarna N, dostawca usług DTH (Direct To Home) w Polsce, wprowadziła w ramach marki N nową ofertę pre-paid pod nazwą „N na kartę”, zapewniając użytkownikom dostęp do kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych, w tym 12 w jakości HD oraz pierwszego serwisu nShow3D nadawanego w 3D.



Nowa oferta na doładowanie

„N na kartę” – nowość na rynku pre-paid, to propozycja skierowana do wszystkich osób ceniących sobie niezależność i wolność podejmowania decyzji. Jej podstawowe wyróżniki to m.in.: brak konieczności zawierania umowy i opłacania abonamentu oraz prosty dostęp do oferty na zasadzie doładowania miesięcznego.

„Istotna część klientów, decydując się na korzystanie z usługi telewizyjnej, nie chce wiązać się stałą umową z jej dostawcą. „N na kartę” została stworzona dla tego właśnie segmentu użytkowników płatnej telewizji dając im pełną wolność wyboru i jednocześnie najwyższą jakość jaką gwarantuje marka N” – powiedział Christian Anting, Wiceprezes Zarządu ITI Neovision, właściciela platformy N.

„N na kartę” dostępna będzie na dwa sposoby: w zestawie ze specjalnie przygotowanym dekoderem HD, a także bez dekodera w zestawie z nowoczesnym modułem nCAM HD, który umożliwia korzystanie z kanałów „N na kartę” za pomocą innych tunerów satelitarnych z systemem CI/CI+ lub za pomocą telewizora satelitarnego - telewizora z fabrycznie wbudowanym tunerem satelitarnym.


Reklama
Reklama