Nowa odsłona kampanii reklamowej Cyfry+

Reklama
Cyfra+Rozpoczęła się druga odsłona jesiennej kampanii sprzedażowej platformy satelitarnej Cyfra+. Przedstawia zalety usługi Multiroom oraz nową, 50% promocję na nowe pakiety HD z telewizją Canal+ przez 9 miesięcy. Kampania będzie prowadzona w telewizji, radiu i na stronach internetowych.



Multiroom i nowe pakiety z Canal+ i HD

Odsłona kampanii Cyfry+ podkreśla walory usługi Multiroom, którą Cyfra+ oferuje jako jedyna platforma cyfrowa na rynku i dzięki której możliwe jest równoczesne oglądanie różnych programów na dwóch telewizorach w ramach jednego abonamentu (w jesiennej promocji usługa ta jest oferowana w nowej cenie). Kampania zachęca do skorzystania z oferty promocyjnej – 50% rabatu przez 9 miesięcy na nowe pakiety z Canal+ i kanałami HD, wzbogaconymi ostatnio także o siedem kanałów Polsatu.

Kampania w telewizji, radiu i Internecie

Bohaterką spotu jest mała dziewczynka z czerwonym lizakiem, pojawiająca się we wszystkich odsłonach jesiennej kampanii Cyfry+.

W kampanii zostało użyte nowe hasło marki „Cyfra+. Otwórz oczy”. Zostało też w niej wykorzystane nowe, podkreślające nowoczesność logo Cyfra+ HD.

Kampania będzie realizowana równocześnie w telewizji, prasie i Internecie. 30 i 15 sekundowe spoty reklamowe zostaną wyemitowane na antenie kanałów ogólnopolskich i tematycznych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN 24, TVN Style, TVN Meteo, TVN Turbo, Polsat Sport, AXN, Kino Polska, FoxLife, Filmbox, Travel Channel, 13TH Street Universal , National Geographic Channel, Zone Europa, Zone Reality, Tele 5, TV Puls, Comedy Central, TVS, Movies 24, AXN Crime, BBC Lifestyle.

Reklama będzie emitowana także w stacjach radiowych: RMF FM, Radio Zet, PR 3, Złote Przeboje oraz promowana w Internecie.

Październikową kampanię przygotowała dla Cyfry+ agencja Change Communications.


Reklama
Reklama