Discovery Historia zagości w „Telewizyjnym Miasteczku N”

Reklama
platformy NDiscovery Networks Central Europe, jako jeden z partnerów, będzie aktywnie obecne 30 maja podczas Telewizyjnego Miasteczka N, w żoliborskim parku na Kępie Potockiej w Warszawie. Na miejscu Discovery wyeksponuje logotypy wszystkich 9 stacji z portfolio.



Jednakże główna część aktywności skupiona będzie wokół kanału Discovery Historia. Z myślą o dzieciach przygotowany zostanie specjalny kącik zabaw. Najmłodsi będą mogli pod okiem animatorów rozwijać zdolności artystyczne, a prace plastyczne zostaną następnie przedstawione na specjalnej wystawie.

Do wspólnego pozowanie do zdjęć odwiedzających zachęcać będą clowni, a wszyscy zainteresowani otrzymają na pamiątkę swoje oprawione w ramkę fotografie.

Punktem kulminacyjnym programu będzie wspólne ubieranie 3 – metrowej konstrukcji królowej Bony w suknię z warzyw i owoców. Na ten cel Discovery Historia przeznaczy m.in. 350 kg jabłek, 260 kg cebuli, buraków, marchwi i pietruszki oraz 100 sztuk kalafiorów. W ten sposób, poprzez zabawę, stacja zachęci do aktywnego kontaktu i bezpośredniego spotkania z historią.

„Konstrukcję królowej Bony z warzyw i owoców budowaliśmy już Krakowie, gdzie wydarzenie zgromadziło tłum zainteresowanych. Jestem przekonana, iż podobnie będzie 30 maja w Warszawie.

W tym roku postawiliśmy na działania skupione wokół Discovery Historia, poprzez które pokażemy wszystkim obecnym, jak fascynująca może być ta tematyka, jeśli jest podana i opowiedziana w lekki i przystępny sposób” - powiedziała Barbara Bilińska, Channel Director Discovery Networks Central Europe.

Discovery Networks Central Europe wesprze „Telewizyjne Miasteczko N” promocyjnymi działaniami na antenie oraz w Internecie. Specjalny spot emitowany będzie na kanale Discovery Historia od 24 maja, a od 18 maja na stronie discoveryhistoria.pl pojawiają się banery linkujące do strony wydarzenia oraz informacje poświęcone stanowisku Discovery i planowanym na miejscu działaniom.


Reklama
Reklama