Stopklatka rozpoczyna kampanię reklamową serialu „To nie ze mną”. Zasięg promocyjny nowej produkcji obejmie Internet, zewnętrzne powierzchnie reklamowe, stacje radiowe oraz działania promocyjne u operatorów kablowych i satelitarnych.
Serialowe perypetie Tosi i Michała
Serial „To nie ze mną” opowiada o Tosi (w tej roli Ada Szczepaniak) i Michale (Adrian Zaremba). Ona jest energicznym mechanikiem samochodowym, która żyje w męskim świecie spowodowanym szczególnie przez pracę zawodową. On jest lekarzem, który samotnie wychowuje dwie córki. Znacząco różnią się od siebie, a jednak coś chce ich zeswatać. Premierowy odcinek serialu zostanie wyemitowany 16 października o godz. 17:00 w telewizji Stopklatka.
Spot reklamowy serialu „To nie ze mną” | Stopklatka
„To nie tylko ciepła opowieść o rodzącym się uczuciu, ale przede wszystkim historia przełamująca stereotypy płciowe, z którymi wielu z nas zmaga się na co dzień. W kampanii zapowiadającej premierę serialu stawiamy na jego wyrazistych bohaterów, zaprezentowanych w kolorowej oprawie graficznej naszej najnowszej produkcji” – mówi Patrycja Gałązka, Dyrektorka Marketingu i ds. Rozwoju Biznesu w Grupie Kino Polska.
Szeroka kampania reklamowa
Kampania reklamowa prezentuje grafikę, na którym znaleźli się główni bohaterowie produkcji. Działania obejmą Internet, w tym portale społecznościowe Facebook, Instagram, TikTok i YouTube, a także największe portale i wortale filmowe. Promocja obejmie nośniki przy drogach dojazdowych do miast i tablice w warszawskim metrze. Zasięg kampanii obejmie również radio i prasę.