Wzmocnienie udziału w rynku
Zasięg dzienny Radia Eska w fali wrzesień-listopad 2014 w grupie komercyjnej (16-49) wynosi 17,6%, czyli o 1,1 pkt. proc. więcej niż w okresie analogicznym rok temu. Stacja w fali wrzesień-listopad 2014 osiąga 12% udziału w rynku. To wynik lepszy o 0,7 pkt. proc. niż wynik fali sierpień-wrzesień 2014 i o 1,9 pkt. proc. więcej w porównaniu do fali wrzesień-listopad sprzed roku.
Radio Eska pozostaje liderem także w swojej grupie docelowej (15-34 lat). Zasięg dzienny w fali wrzesień-listopad 2014 wynosi 22,9 %. To wynik lepszy o 1,6 pkt. proc. w porównaniu do fali w analogicznym okresie rok temu. Udział w czasie słuchania osiągnął 17 %, czyli o 3,5 pkt. proc. więcej niż w fali wrzesień-listopad rok temu.