RMF FM umacnia się na pozycji lidera

Reklama
RMF FMSystematycznie rośnie udział w czasie słuchania RMF FM, obecnie wynosi 25,6% – wynika z najnowszej fali badania przeprowadzonego przez Radio Track. Oznacza to, że więcej niż co czwarta minuta poświęcona na słuchanie stacji radiowych przez dorosłych Polaków przypada na RMF FM.



Kolejny wzrost słuchalności

Udział RMF FM w okresie sierpień – październik po raz kolejny z rzędu był wyższy o ponad 10 punktów procentowych od wyniku kolejnej w rankingu stacji ogólnopolskiej. Zasięg dzienny wynosi 29,6 %, co oznacza, że każdego dnia z RMF FM spędza czas 8,9 mln Polaków.

W grupie komercyjnej, czyli wśród osób w wieku 16-49 lat, zasięg dzienny RMF FM wynosi 35,7%, co oznacza, że stacja ma każdego dnia 6,6 mln słuchaczy z grupy.

Udział w czasie słuchania w targecie komercyjnym wynosi 29,7%, co jest najwyższym wynikiem w tym roku.


Reklama
Reklama