Radio Zet modyfikuje logo. Prostsza forma z historycznym nawiązaniem

Reklama
Radio ZET nowe logoRadio ZET wprowadza zmodyfikowane logo i identyfikację wizualną stacji. W odświeżonym znaku pozostawiono charakterystyczną ręczną pisownię nazwy „Zet”. Głównym kolorem w komunikacji marketingowej pozostaje czerwień, która historycznie jest kojarzona z marką.



Nowoczesne z historycznym nawiązaniem

W nowym logotypie nadawca zrezygnował z dotychczasowej tzw. „łezki”, która występowała również w logotypach stacji tematycznych Radio ZET Gold oraz Radio ZET Chilli. Przypomnijmy, że stacje tematyczne zmieniły nazwy i tym samym logotypy.

„Celem wprowadzanych zmian jest unowocześnienie i uproszczenie identyfikacji wizualnej marki Radio ZET, a tym samym zwiększenie jej czytelności. Połączyliśmy dotychczasową tradycję systemu graficznego z obecnymi trendami w marketingu (...)” – tłumaczy Agnieszka Szozda, dyrektor marketingu Grupy Eurozet
.

Zmodernizowany system graficzny będzie systematycznie wprowadzany we wszystkich obszarach komunikacji marki ZET.


Reklama
Reklama