Nowa oprawa i logo
Jak powiedział Grzegorz Tutkaj – dyrektor promocji Radia Wawa:
„Nowe logo jest efektem naturalnej ewolucji naszego znaku graficznego. Jest świeże, dynamiczne i nowoczesne, takie jak nasza antena. Kolorystyka biało-czerwona określa rodzaj muzyki, żółte elementy - radosny, zabawowy charakter a dynamizmu dodaje podzielenie nazwy na sylaby”.
Została również uruchomiona nowa strona internetowa, przygotowana w stylistyce nowego logotypu. Następnie zmiany obejmą media społecznościowe. Powstanie także aplikacja mobilna do słuchania programu stacji. Wiosną przyszłego roku planowana jest kampania zewnętrzna.
W sierpniu Radio Wawa zmieniło oprawę muzyczną i hasło pozycjonujące. Wprowadzono hasło „Najlepsze Polskie Hity” oraz unowocześniono i zdynamizowano wszystkie elementy oprawy. W przerywnikach śpiewa Sara Chmiel, wokalistka zespołu Łzy, a głosem stacji jest Piotr Makowski.