Realny wzrost słuchaczy – widzów
Wzrost popularności (mierzony zasięgiem dziennym) dotyczył zarówno w dojrzałej części populacji, jak i ludzi młodych. W przypadku młodszych słuchaczy do 30 roku życia, którzy tworzą główne audytorium Czwórki – Radia z Wizją (ponad 66%), zasięg dzienny wzrósł z 50 tys. osób do 133 tys., czyli o 166%.
W ujęciu dynamicznym największy wzrost został odnotowany w kategorii wiekowej 45-60 lat, gdzie liczba słuchaczy zwiększyła się ponad pięciokrotnie (z 0,05% do 0,29%.).
Zwiększenie udziałów w rynkuStacja zyskała również na udziałach rynkowych. O ile w ogólnej grupie dorosłych Polaków (15-75 lat) udziały radiowej Czwórki zwyżkowały z 0,16% do 0,47%, o tyle w wiodącej kategorii wiekowej (do 30 lat) wzrost był trzykrotny i oznaczał pokonanie progu 1% (z 0,38% do 1,14%).
Wzmocnienie udziałów radiowej Czwórki nastąpiło również w przypadku mniej licznych, starszych grup słuchaczy – w kategorii wiekowej 45-60 lat udziały wzrosły ponad czterokrotnie z 0,02% do 0,08%, zaś w grupie 30-45 lat notowania udziałów poprawiły się ponad trzykrotnie z 0,13% do 0,45%.
Czwórka obecna na wizji dostępna jest m.in. na platformie N (kanał 157), Cyfra+ (kanał 145), w Telewizji Cyfrowej UPC (kanał 787) oraz w sieciach Aster, Toya, Telpol, Satfilm.