Antyradio z nową kampanią promocyjną

Reklama
AntyradioAntyradio to stacja dla odbiorców ceniących sobie muzykę rockową – od klasyki po najnowsze utwory tego gatunku. Tę wizję ma komunikować najnowsza kampania wizerunkowa pod hasłem „Wybierz prawdziwy rock”. Do jej przeprowadzenia zaplanowano wykorzystanie outdooru, prasy i Internetu.



Nowe spojrzenie na Antyradio

„Celem kampanii jest doprecyzowanie wizerunku muzycznego Antyradia. Na antenie słuchacze znajdują prawdziwy rock i to właśnie chcieliśmy pokazać definiując jednocześnie, co rozumiemy pod tym pojęciem. Mamy dobry produkt i teraz pokazujemy to szerszemu odbiorcy” – mówi Sylwia Sobiesiak, dyrektor promocji marek lokalnych Eurozet.

Kampania znajdzie odzwierciedlenie na antenie Antyradia. Słuchacze mogą brać udział w „Rockowych Wyborach – wybierz najlepszy rock”. Najczęściej wskazywane utwory znajdą się na dwupłytowej składance Antyradia, która ukaże się w grudniu. Antenowa akcja wyborcza to również swoisty sposób badania gustów muzycznych słuchaczy i ich oczekiwań względem stacji.

Walka ze stereotypami

„Chcemy, by to co gra Antyradio, jak najbardziej spełniało potrzeby słuchaczy i trafiało w ich upodobania muzyczne, bo to przecież ich stacja. Nie boimy się chropowatych brzmień i mocnych riffów jednak nie jesteśmy niszową stacją grająca wyłącznie ostrą muzykę, a tak czasem byliśmy postrzegani” – podkreśla Jarosław Paszkowski, dyrektor programowy Antyradia.

Reklamy „Wybierz prawdziwy rock” można zobaczyć na autobusach i innych nośnikach w Warszawie, Katowicach i Krakowie. W Internecie bannery Antyradia ukazują się w Onecie i Wirtualnej Polsce. Reklama prasowa objęła m.in. magazyny Playboy i CKM.

Całość kampanii została zaplanowana i zrealizowana przez dział promocji marek lokalnych Grupy Eurozet.


Reklama
Reklama