Rozbudowane działania promocyjne
Reklamy na backlightach pojawią się w Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Gdyni. W kampanii prasowej zaplanowano m.in. takie tytuły jak „Elle”, „Top Gear”, „Logo”, „Maleman”, „Fashion Magazine”, „Viva”, „Zwierciadło”, „Forbes”, „Newsweek”, „Polityka” i „Wprost”. W Internecie bannery Chilli ZET będzie można zobaczyć na Ont.pl i Wp.pl.
„Wiodący motyw graficzny kampanii wizerunkowej Chilli ZET oparty jest na haśle „Nastaw się na chill out”. Reklama podkreśla relaksujący styl i wielkomiejski charakter marki. Kampania potrwa trzy miesiące – mówi Agnieszka Radawiec, dyrektor promocji Radia ZET.
Modyfikacja logo Chilli ZETChilli ZET wprowadza również modyfikacje do logo. Celem zmiany jest dostosowanie identyfikacji wizualnej stacji do nowej identyfikacji marki-matki Radio ZET. Dotychczas obowiązująca kolorystyka nie ulegnie zmianie. Nowy logotyp Chilli ZET zaprojektowało Mamastudio.
Odświeżona strona internetowaZostała uruchomiona nowa strona www.chillizet.pl. Oprócz zmian wizualnych, nowością będą cztery kanały muzyczne: Chilli ZET Rafal Bryndal Jazz Quartet, czyli jazzowe utwory wybrane przez Rafała Bryndala, Chilli ZET Deep – z utworami lounge i chill out z domieszką deep house'u, Chilli ZET PL – polscy wykonawcy w wydaniu chilloutowym oraz Chilli ZET Covers, zawierający znane utwory w chilloutowych interpretacjach.