Nowe logo i kampania reklamowa Chilli ZET

Reklama
Chilli ZETRuszyła nowa kampania wizerunkowa stacji radiowej Chilli ZET. Jej celem jest wzrost świadomości marki, podkreślenie jej emocjonalnego powiązania z relaksem i dobrą muzyką, a także zakomunikowanie zmiany logotypu. W kampanii zostaną wykorzystane outdoor, prasa i Internet.



Rozbudowane działania promocyjne

Reklamy na backlightach pojawią się w Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Gdyni. W kampanii prasowej zaplanowano m.in. takie tytuły jak „Elle”, „Top Gear”, „Logo”, „Maleman”, „Fashion Magazine”, „Viva”, „Zwierciadło”, „Forbes”, „Newsweek”, „Polityka” i „Wprost”. W Internecie bannery Chilli ZET będzie można zobaczyć na Ont.pl i Wp.pl.

„Wiodący motyw graficzny kampanii wizerunkowej Chilli ZET oparty jest na haśle „Nastaw się na chill out”. Reklama podkreśla relaksujący styl i wielkomiejski charakter marki. Kampania potrwa trzy miesiące – mówi Agnieszka Radawiec, dyrektor promocji Radia ZET.

Modyfikacja logo Chilli ZET

Chilli ZET wprowadza również modyfikacje do logo. Celem zmiany jest dostosowanie identyfikacji wizualnej stacji do nowej identyfikacji marki-matki Radio ZET. Dotychczas obowiązująca kolorystyka nie ulegnie zmianie. Nowy logotyp Chilli ZET zaprojektowało Mamastudio.

Odświeżona strona internetowa

Została uruchomiona nowa strona www.chillizet.pl. Oprócz zmian wizualnych, nowością będą cztery kanały muzyczne: Chilli ZET Rafal Bryndal Jazz Quartet, czyli jazzowe utwory wybrane przez Rafała Bryndala, Chilli ZET Deep – z utworami lounge i chill out z domieszką deep house'u, Chilli ZET PL – polscy wykonawcy w wydaniu chilloutowym oraz Chilli ZET Covers, zawierający znane utwory w chilloutowych interpretacjach.


Reklama
Reklama