Radio ZET: nowe logo, ramówka i strategia

Reklama
Radio ZET6 września Radio ZET przywitało nową oprawą i ramówką. Stacja zmieniła również logo oraz hasło reklamowe na „Czujesz i wiesz”. Radio ZET stawia na interakcję ze słuchaczem, ciekawe tematy, rozrywkę i rozbudowane serwisy informacyjne. Zmieniła się również grupa docelowa słuchaczy.



Rozgłośnia wraca do swoich korzeni i chce być stacją dla dorosłych Polaków. Nowa grupa docelowa to 28-49 lat.

Aktualna strategia nie oznacza zmiany formatu muzycznego (pozostanie format AC), a jedynie dopasowanie go do nowej grupy docelowej. Radio ZET ma być partnerem dla dojrzałego odbiorcy.

Kwintesencją nowej strategii marki jest slogan „Czujesz i wiesz”, który zastąpiło dotychczasowe hasło stacji – „Siła Muzyki”.

„Chcemy, żeby Radio ZET było nie tylko źródłem dobrej muzyki, ale także dostarczało ciekawych informacji i wiedzy na temat świata. Tego oczekują nasi słuchacze" – mówi Mateusz Kirstein, dyrektor programowy i redaktor naczelny Radia ZET.

Codziennie od poniedziałku do piątku słuchaczy Radia ZET będzie budzić trio w składzie Marzena Chełminiak, Marek Starybrat i Marcin Sońta programie „Dzień dobry Bardzo”.

W porannym programie słuchacze znajdą interesujące informacje, rozrywkę i dobrą muzykę. Mocnymi akcentami programu będą Monika Olejnik z „Gościem Radia ZET” (8:15) i Beata Pawlikowska z „Blondynką w wielkim mieście” (7:40). O bycie „na bieżąco” zadbają także prowadzący wiadomości Kamila Kalińczak i Sławek Mierzejewski.

O 10:00 Tomasz Florkiewicz zaprosi na cztery interaktywne godziny w Radiu ZET. W programie rozmowy ze słuchaczami o wszystkim co ciekawe i aktualne. Florkiewicz będzie też prezentował wybraną przez słuchaczy muzykę.

Dla miłośników nowinek technologicznych Krzysztof Kurek przygotuje „Technologikę”.

12:35 to godzina zarezerwowana dla Rafała Turowskiego, który codziennie omówi jedno ze „100 zdań, które zmieniły świat”.

Godzinę później, o 13:25 Janusz Weiss, w swoim nowym programie, w imieniu słuchaczy będzie zadawać „Wszystkie pytania świata”.

O dostarczenie bieżących informacji ze świata kultury, showbiznesu i stylu życia zadbają Agnieszka Kołodziejska i Paweł Truszczyński. Po wakacjach ich program „Nie do zobaczenia” wraca w nowej odsłonie, ale o stałej porze – między 14:00 a 15:00.

Agnieszka Kołodziejska za mikrofonem pozostanie do 18. W tym czasie pojawią się m.in. najbardziej intrygujące fragmenty „Dużego wywiadu Marcina Prokopa” (cała rozmowa w niedzielne popołudnie) oraz liczne wątki filmowe. Partnerem Izy Szumielewicz w popołudniowych „Wiadomościach Radia ZET” będzie Andrzej Kocjan, dotychczasowy korespondent stacji w Brukseli.

O 18:00 słuchaczy czeka dwugodzinne spotkanie z Marcinem Wojciechowskim i jego autorskim programem „ZET na punkcie muzyki”.

Od 20.00 do północy gospodarzem programu Radia ZET będzie Tomasz Miara. Nowością w wieczornym paśmie będą wiadomości sportowe o 20:00 i 21:00.

W weekend powrócą znane programy. W soboty „Anioły i bachory” Doroty Zawadzkiej, „Dzwonię do Pani/Pana…” Janusza Weissa, „Lista przebojów Radia ZET” Marcina Wojciechowskiego, cykl reportaży dziennikarzy Radia ZET „Z Bliska”, a o 20:00 – nowość – „KOKO Bend w Radiu ZET” – nieco zakręcony muzyczny program, który poprowadzą Robert Serek, Karim Lakhdar i Krzysztof Żepielski.

Niedziela to sztandarowy „Siódmy dzień tygodnia” Moniki Olejnik, „Świat według Blondynki” Beaty Pawlikowskiej, „Duży wywiad Marcina Prokopa” i „Chilli ZET w Radiu ZET”.

Nowością będzie program na koniec weekendu. Między 18:00 a 21:00 Michał Korościel i Rafał Bryndal poprowadzą magazyn „Happy End w Radiu ZET”. Weekendowe poranki w Radiu ZET poprowadzi Tomasz Kasprzyk.


Reklama
Reklama