Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

Nowa stacja na starych zasadach – Czwórka PR

.

Cywrka Polskie Radio2 sierpnia Polskie Radio zmieniło nazwę stacji Euro, która jest skierowana młodzieży. Od wczoraj stacja zaczęła funkcjonować jako Czwórka. Zmiana wprowadzona przez państwowego nadawcę, ma na celu ujednolicenie nazewnictwa używanego przez programy Polskiego Radia.
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

„Sunrise Festival 2010” - transmisja w Planeta FM

.

Planete FMW dniach 23-25 lipca, Kołobrzeg stanie się europejską stolicą muzyki elektronicznej. Wszystko za sprawą Sunrise Festival 2010 i ponad 60 DJ-ów z całego świata, którzy zapowiedzieli swój udział w imprezie (m.in. Armin von Buuren, Sasha, Pete Tong, Markus Schulz i Laidback Luke).
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Kumka Olik na „Euro Scenie” w Polskim Radiu Euro

.

Polsie RadioKolejnym zespołem, który wystąpi w ramach audycji „Euro Scena” będzie grupa „Kumka Olik”. Koncert w ramach znanego cyklu, odbędzie się w najbliższą sobotę o godz. 15:00. Transmisję tradycyjnie, będzie można wysłuchać za pośrednictwem anteny Polskiego Radia Euro.
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Brasil operatorem reklamowym Radia ZET i Chilli ZET

.

Radio ZETGrupa Eurozet rozstrzygnęła przetarg dla agencji reklamowych na obsługę strategiczno-kreatywną marek Radio ZET i Chilli ZET. Przetarg na obsługę reklamową dwóch stacji wygrała agencja Brasil. Agencja pokonała czterech konkurentów, którzy stanęli do konkursu.
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

„Nosić albo nie nosić” - nowy program w Chilli ZET

.

Chilli ZETNa antenie Chilli ZET zadebiutował nowy program poświęcony modzie - „Nosić albo nie nosić”. Audycja powstaje we współpracy z magazynem Elle. W audycji, słuchacze Chilli ZET dowiedzą się co nosi ulica, co obecnie jest na topie i jak się ubrać, by zachować szyk i styl.
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

„Ekstremalne weekendy” - nowa akcja radia Planeta FM

.

Planeta FMTegoroczne wakacje na antenie Planety FM upłyną pod znakiem ekstremalnych weekendów. Na słuchaczy czekają nagrody, które dostarczą dawki adrenaliny. Do wygrania będą skoki na bungee, wakeboarding, skoki ze spadochronem, lot szybowcem, a także ekstremalny off-road.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

„Operacja Wakacje 2010” - nowa ramówka w Antyradio

.

AntyradioAntyradio zmieniło dotychczasową ramówkę. W ramach operacji „Wakacje 2010” stacja wprowadziła nowe tytuły programów m.in. „Letnie przebudzenie”, które rozpoczyna się od godz. 7:00, a od godz. 10:00 możemy usłyszeć „Letni Ostry Dyżur” z Aleksandrem Ostrowskim.
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Stacja RMF Classic rozpoczęła nadawanie w Poznaniu

.

RMF ClassicOd 25 czerwca mieszkańcy Poznania mogą słuchać RMF Classic na częstotliwości 103,9 MHz. Poznań to kolejne, obok Białegostoku, Bydgoszczy, Częstochowy, Elbląga, Katowic, Krakowa, Łodzi, Szczecina, Torunia, Trójmiasta, Warszawy i Wrocławia miasto, w którym nadaje RMF Classic.
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Radio Plus zastąpi markę radiową VOX FM

.

Radio PlusRadio Plus i VOX FM podpisały umowę o współpracy, której celem jest stworzenie, na bazie koncesji należących do kooperujących z nimi podmiotów kościelnych, ogólnopolskiej sieci radiowej. Nawiązanie współpracy nie wiąże się ze zmianami kapitałowymi w strukturach Grupy TIME i Eurozet.
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

RMF FM liderem słuchalności w największych miastach

.

RMF FMW największych miastach i aglomeracjach Polski największą słuchalnością cieszy się radio RMF FM z udziałem w rynku wynoszącym 21,6%. Drugie miejsce w rankingu zajmuje Trójka Polskie Radio (11,5%), wynika z najnowszej fali badań słuchalności Instytutu MillwardBrown SMG/KRC.
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
stat4u