Turner rozpoczyna globalny rebranding Boomeranga

Reklama
BoomerangTurner Broadcasting rozpoczyna re-launch Boomeranga, swojego drugiego kanału dla dzieci. Stacja kierowana będzie do młodych widzów i ich rodzin, a w jej ramówce obok animacji, znajdą się również współczesne kreskówki. Kanał zmieni również logo i oprawę wizualną.



Nowe produkcje i klasyki

Kanał będzie czerpał z nieprzebranych zasobów największej na świecie biblioteki animacji, w której znajdują się produkcje Warner Bros., Hanna-Barbera, Cartoon Network i MGM. Obok znanych i popularnych seriali takich jak: Tom i Jerry, Zwariowane Melodie, Atomówki i Scooby-Doo, w ramówce stacji znajdą się współczesne produkcje innych wytwórni z całego świata.

Przerwy reklamowe

Zgodnie z zapowiedzią z początku roku w Stanach Zjednoczonych na antenie Boomeranga wprowadzone zostaną przerwy reklamowe, a czas antenowy stacji będzie oferowany reklamodawcom.

Odświeżony kanał już w Ameryce Łacińskiej

Re-launch kanału oficjalnie rozpoczął się 29 września, pierwszym terytorium, gdzie widzowie mogą już oglądać Boomerang w odświeżonej formie jest Ameryka Łacińska. Następnie zmiany zostaną wprowadzone w australijskiej wersji kanału, 3 listopada. W kolejnych regionach zmiany będą przeprowadzane w 2015 roku.

Nowe treści on-line

Boomerang, który dostępny jest w ponad 250 milionach gospodarstw domowych na świecie, zostanie odświeżony nie tylko na antenie, ale również on-line i na platformach mobilnych. Na nowej stronie internetowej kanału znajdą się gry, zabawy i treści, które pozwolą fanom jeszcze głębiej zanurzyć się w świat stacji. Młodsi użytkownicy będą mogli cieszyć się odpowiednimi dla ich wieku grami z ich ulubionymi postaciami, starsi fani natomiast będą mogli dowiedzieć się więcej o swoich ulubionych bohaterach i serialach.


Reklama
Reklama