TV Puls i Puls 2 z największym wzrostem oglądalności

Reklama
TV PulsRok 2014 był najlepszym rokiem w historii Telewizji Puls. Nadawca osiągnął 5,16% (w grupie 16-49) udziału w rynku umacniając pozycję wśród telewizji komercyjnych w Polsce. Kanał TV Puls otrzymał prestiżową Telekamerę Tele Tygodnia za ogromny wzrost oglądalności.



TV Puls umacnia pozycję

Kanał TV Puls w 2014 roku zanotował średni udział w rynku telewizyjnym na poziomie 3,58% (w grupie 16-49), co dało mu piąte miejsce w Polsce. Tym samym TV Puls poprawił swój wynik o prawie 7% w porównaniu z 2013 rokiem i awansował o jedną pozycję w rankingu stacji.

Puls 2 idzie w górę

Jeszcze bardziej dynamicznie rozwija się Puls 2. W minionych dwunastu miesiącach kanał osiągnął średni udział w rynku na poziomie 1,58% (w grupie 16-49) i awansował aż o pięć pozycji w rankingu stacji - do TOP 10 telewizji w Polsce. W porównaniu z 2013 rokiem PULS 2 urósł o prawie 52%, co jest zdecydowanie największym wzrostem rok do roku w TOP 10.

Wyższe wyniki w DVB-T

W 2014 roku zarówno TV Puls, jak i Puls 2 osiągnęły wysokie wyniki wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej. TV Puls z wynikiem 6,99% (w grupie 16-49) znalazł się na piątym miejscu w Polsce, a Puls 2 z udziałem w rynku na poziomie 4,83% (w grupie 16-49) uplasował się pozycję niżej.


Reklama
Reklama