Polsat liderem oglądalności w Wielkanoc

Reklama
Telewizja PolsatPolsat w czasie świąt Wielkanocnych zgromadził największą ilość widzów grupie komercyjnej. Telewizja zanotowała 12,2% SHR od piątku do świątecznego poniedziałku. Na drugim miejscu uplasował się TVN z wynikiem 10,9%. Na kolejnych miejscach znalazły się kanały państwowego nadawcy, TVP1 – 9,0% i TVP2 – 7,6%.



Filmy z największą oglądalnością

Wśród programów z najwyższą oglądalnością znalazł się piątkowy film „Niemożliwe”, który obejrzało ponad 2,6 mln widzów, co przełożyło się na 21,1% SHR udziału w grupie 16-49, a także poniedziałkowa produkcja „Giganci ze stali”, który oglądało ponad 2 mln widzów co dało 19,04% SHR w grupie komercyjnej.

Ponad 2,5 mln widownię miały poniedziałkowe Wydarzenia (18,33% SHR w 16-49), niemal 2,5 mln widzów przyciągnął show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, przy udziale - 21,12% SHR w grupie komercyjnej.

(dane: Nielsen Audience Measurement)


Reklama
Reklama