Nowe logo i nazwa. Eurosport zmienia swoje kanały

Reklama
Eurosport - nowe logoEurosport zaprezentował swoją nową identyfikację wizualną. Na ekranie jest już widoczne nowe logo stacji. Nadawca nie zrezygnował z charakterystycznej gwiazdki w nazwie. Zmianie uległa również nazwa kanału Eurosport a także hasło reklamowe, które aktualnie brzmi „Fuel Your Passion”.



Zmiana logo i nazwy kanału

Zmianie uległa nazwa głównego kanału Eurosport. Od teraz Eurosport nazywa się Eurosport 1. Celem zmiany było uporządkowanie nazewnictwa.

Dokonując zakupu pakietu kontrolnego Eurosport, Discovery rozpoczęło proces umacniania pozycji tej marki jako europejskiego lidera wśród kanałów sportowych. Pomóc ma w tym m.in. zakup praw na wyłączność do Igrzysk Olimpijskich w latach 2018-2024 do Igrzysk Olimpijskich w latach 2018-2024.

„Eurosport ma ugruntowaną pozycję jako lider wśród europejskich kanałów telewizyjnych, a dzięki inwestycjom Discovery, rozwija się jeszcze szybciej i łączy kibiców. Dzisiejsza wiadomość to kolejny, ogromny krok ku temu, aby Eurosport stał się wyborem numer jeden dla fanów sportu na całym świecie. Wciąż inwestujemy w prawa sportowe na różnych rynkach. Kanały Eurosportu pokazują na wyłączność między innymi trzy tenisowe turnieje wielkoszlemowe, Bundesligę czy najważniejsze wyścigi kolarskie”
– mówi Peter Hutton, CEO Eurosport.
Reklama
Reklama