Nickelodeon i Nick Jr zwiększają widownię wśród najmłodszych

Reklama
NickelodeonNickelodeon na początku marca odnotował rekordowy udział w rynku telewizyjnym na poziomie 11,3% w grupie 4-12 lat. Jak pokazują badania rośnie również pozycja „młodszego brata” Nick Jr, która w tym samym okresie uzyskała wynik 6,5% udziałów w rynku.



Nowości programowe i większa oglądalność

W rankingu całej grupy tj. Nickelodeon, Nickelodeon HD i Nick Jr wynik wyniósł 19,75%. Wyniki Nickelodeon zawdzięcza nowościom ramówkowym, takim jak drugi sezon serialu „Niech żyje Król Julian”. Niesłabnącą popularnością wśród młodych widzów cieszą się pozycje takie jak „Shimmer and Shine”, „ICarly”, „Sam&Cat”, „Henio Dzióbek” czy „Niebezpieczny Henryk”.

Z kolei na antenie Nick Jr królują pozycje dla najmłodszych widzów takie jak „Psi Patrol”, „Dora poznaje świat”, czy „Blaze i megamaszyny”.


Reklama
Reklama