Wysoki wzrost oglądalności N24 i N-TV

Reklama
oglądalność N24, zamach w MonachiumWczorajszy dzień niemieckie stacje informacyjne zakończyły wysokim wzrostem oglądalności. To one na bieżąco relacjonowały przebieg dramatycznej sytuacji w Monachium. Telewizja N-TV i N24 były pierwszym źródłem informacji dla obywateli niemieckich i dla mediów zagranicznych.



N-TV i N24 w TOP10

W porównaniu do badania z 21 lipca przeprowadzonego przez AGF/Gfk, N-TV i N24 uzyskały największy wzrost oglądalności w grupie komercyjnej. N24 osiągnęła wzrost o 2,8% i w ten sposób osiągnęła 4,6% udziałów w rynku telewizyjnym.

Konkurencyjny kanał informacyjny N-TV, zanotował wzrost o 2,0% i osiągnął oglądalność na poziomie 3,4%.

Wysoki wskaźnik oglądalności wygenerowała nieprzerwalna transmisja na żywo z miejsca zamachu. Obie stacje emitowały do późnych godzin nocnych obraz spod Centrum Handlowego Olympia, gdzie doszło do strzelaniny. Informowały również o aktualnej sytuacji w mieście.


Reklama
Reklama