Październikowy wzrost. TV Puls i Puls2 z większą oglądalnością

Reklama
oglądalność TV Puls i Puls2 TV Puls i Puls 2 zakończyły październik ze wzrostem liczby widzów. Oba kanały w ramach grupy medialnej osiągnęły 5,7% udziałów w rynku telewizyjnym. Według badań to najlepszy październik od początku działalności TV Puls.



TV Puls utrzymuje pozycję

TV Puls w październiku 2016 osiągnął 3,81% udziału w rynku telewizyjnym, co oznacza ponad 8-procentowy wzrost w porównaniu z październikiem 2015. Natomiast Puls 2 zanotował wynik 1,88% (SHR%, All 16-49) udziału w rynku.

Wzrost wśród widzów DVB-T

Lepsze wyniki TV Puls osiągnęła wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T). TV Puls z rezultatem 6,11% utrzymał wysokie piąte miejsce, a Puls 2 z wynikiem 4,41% (SHR%, All DVB-T 16-49) zajął ósmą pozycję w kraju.


Reklama
Reklama