CNN liderem międzynarodowych medialnych marek informacyjnych

Reklama
CNN w rankingu IPSOSIPSOS Affluent Survey Global opublikował wyniki badań dotyczących międzynarodowych marek informacyjnych. Według zestawienia ranking rozpoczyna CNN. Zasięg badania obejmował Europę, Bliski Wschód, Afrykę, Azję i Amerykę Południową. Jakie stacje zajęły kolejne miejsca?



CNN na prowadzeniu rankingu

Dane sondażowe IPSOS wskazują, że CNN dociera do 36% wpływowej publiczności na świecie przez tradycyjną telewizję i platformy cyfrowe. Na drugim miejscu uplasowało się BBC z wynikiem 27% zasięgu. Na kolejnych pozycjach znalazły się Sky News (24%), %), Euronews (20%), Bloomberg (15%), CNBC (14%), Time (11%), Forbes (10%), Al Jazeera English (10%), Financial Times (9%).

Azja i Pacyfik dla CNN

Oddzielne badanie IPSOS przeprowadził dla regionu Azji i Pacyfiku. W tym zestawieniu prowadzi również CNN z miesięcznym dotarciem na poziomie 36%. Na kolejnych miejscach w rankingu znalazły się BBC (27%), Bloomberg(17%), Time(17%) i CNBC (16%).

„CNN od dziesięcioleci jest źródłem wiadomości i informacji, do którego publiczność całego świata zwraca się w poszukiwaniu bezstronnych i potwierdzonych newsów. Ciągle inwestujemy w treści i rozwój naszych platform, a wyniki tego sondażu pokazują, że skala naszej marki jest bezkonkurencyjna (..)”
- powiedział Rani Raad, prezes CNN International Commercial.


{gallery}galeria/07_11_2016{/gallery}
Reklama
Reklama