Trzeci Polsat SuperHit Festiwal za nami. Polsat liderem

Reklama
Oglądalność Polsat SuperHit FestiwalW ubiegłą niedzielę zakończyła się trzecia edycja SuperHit Festiwal, organizowany przez telewizję Polsat. Przez trzy dni Polsat wyemitował 12 godzin transmisji, ponad 60 przebojów a na scenie można było zobaczyć 150 artystów. Ile widzów zasiadło przed telewizorem i wybrało transmisję SuperHit Festiwal?



Kabarety z największą oglądalnością

Przez trzy wieczory telewizja Polsat zanotowała najwyższą oglądalność w obu grupach audytoryjnych. W piątkowy wieczór Polsat SuperHit Festiwal zanotował 19% udziałów w rynku w grupie 16-49 lat. W grupie 4+ wynik był nieco wyższy tj. 19,3%. Średnio koncerty oglądało 2,2 mln widzów.

Drugi dzień przyciągnął przed telewizory średnio 2 miliony widzów, co przełożyło się na 20,7% udziałów w grupie komercyjnej i 18% w grupie 4+.

Najwyższą widownię zgromadził niedzielny „Sopocki Hit Kabaretowy”, który oglądało średnio 3 miliony widzów przy wysokich udziałach 28,4% w grupie 16-49 i 26,4% w grupie wszystkich badanych.


Reklama
Reklama