Nowa marka dziecięca. Nickelodeon zmieni się w Nicktoons

Reklama
Nicktoons w PolsceWłaściciel kanału dziecięcego Nickelodeon firma VIMN Polska, postanowiła wprowadzić nową markę. Na początku przyszłego roku Nickelodeon zostanie zamieniony na Nicktoons. Co nowego pojawi się w ramówce nowego-starego kanału?



Nicktoons wyłącznie z animacjami

Nicktoons będzie 24-godzinnym kanałem nadawanym w wysokiej rozdzielczości. Skierowany będzie do dzieci wieku od 4 do 10 lat. W ofercie programowej stacji znajdą się wyłącznie animacje, w tym najpopularniejsze i najzabawniejsze seriale animowane, o przygodach ulubionych bohaterów Nickelodeon.

Nicktoons w Polsce

Nicktoons jest obecnie dostępny na 24 rynkach na całym świecie, obejmując swoim zasięgiem niemal 90 milionów gospodarstw domowych. W Polsce marka Nicktoons zadebiutuje w pierwszych miesiącach 2018 roku jako nowa nazwa kanału telewizyjnego nadawanego dotychczas pod marką Nickelodeon HD.

Stacje dziecięce z portfolio VIMN zanotowały w 2017 roku (dane od 1 stycznia do 30 listopada) SHR w wysokości 14,3% w grupie docelowej 4-12. W ofercie znajdują się obecnie: skierowany do najmłodszych widzów (2-6 lat) Nick Jr., Nickelodeon (4-15 lat) oraz Nickelodeon HD (4-12 lat).


Reklama
Reklama