Polsat zadowolony z oglądalności „Festiwalu Weselnych Przebojów” w Mrągowie

Reklama
Oglądalność Festiwalu Weselnych Przebojów w PolsacieW ubiegłą sobotę zakończył się dwudniowy „Festiwal Weselnych Przebojów” w Mrągowie. Wydarzenie było emitowane w Polsacie oraz w Disco Polo Music. Ile osób obejrzało transmisję mrągowskiego festiwalu?



Jaka oglądalność festiwalu?

Wydarzenie rozpoczęło się 17 sierpnia. Piątkową transmisję śledziło 28,2% wszystkich widzów w tym czasie zasiadających przed telewizorami. Medialne udziały w rynku TV w grupie 16-49 wyniosły 22,8%.

Natomiast w sobotę festiwalowe występy zebrały 27,3% udziałów w rynku w grupie 4+. W grupie 16-49 wynik był trochę wyższy w porównaniu z piątkiem i wyniósł 23,1%.

Liczba osób, które oglądały minimum 15 minut którejkolwiek części „Festiwalu Weselnych Przebojów – Mrągowo 2018” to prawie 7,9 mln widzów.

Dane dostarczył Nielsen Audience Measurement


Reklama
Reklama