Frekwencja widzów sylwestrowego koncertu w TVP2 i w tym roku nie zawiodła nadawcy. Widzowie śledzili sylwestrową zabawę w TVP 2 oraz TVP Polonia, a także w aplikacjach mobilnych. Jaką oglądalność zebrała telewizja w ten szczególny dzień w roku? Publikujemy wyniki.
Oglądalność „Sylwestra z Dwójką”
„Sylwester z Dwójką” kolejny rok odbył się w Zakopanem. Średnia widownia „Sylwestra z Dwójką” transmitowanego w TVP2 i TVP Polonia wyniosła 2,9 mln widzów (22,7% udziałów w rynku). W kulminacyjnym momencie wieczoru koncert państwowej telewizji oglądało 3,7 mln osób.
„Sylwestra z Dwójką” wybrali również użytkownicy serwisów internetowych. Prawie 100 tys. śledziło koncert w serwisie TVP VOD, a kolejne 27,5 tys. odtwarzało koncert w aplikacji mobilnej TVP GO.