40 lat telewizji RTL. Jubileuszowa kampania

40. urodziny telewizji RTL
Reklama

RTL obchodzi 40-lecie istnienia na rynku telewizyjnym. Przez ten czas telewizja zdobyła pozycję lidera w mediach komercyjnych. To RTL nakreślał nowe trendy w niemieckiej telewizji i do teraz jest w pierwszej trójce najchętniej oglądanych stacji.

Nowa era niemieckiej telewizji

„Pojawienie się RTL było początkiem nowej ery w niemieckiej telewizji. Nasza recepta na sukces zawsze była nieco głośniejsza, trochę bardziej bezczelna (…). Dziś RTL to najbardziej udane niemieckie marki telewizyjne, mocne oferty informacyjne i sport na żywo (…)” – powiedziała Inga Leschek, dyrektor programowa RTL i RTL+.

Urodzinowa kampania z konfetti

Ponad 50 znanych twarzy RTL świętuje 40-lecie telewizji, zachęcając do oglądania prowadzonych przez siebie programów. W ramach kampanii reklamowej wystąpią m.in. Jan Köppen, Frauke Ludowig, Katja Burkard, Inka Bause, Daniel Hartwich i Sonja Zietlow.

Spot reklamowy RTL | RTL/Youtube

Hasłem przewodnim urodzinowej kampanii jest „Zawsze trochę więcej wszystkiego”, które w spotach występuje razem ze sloganem RTL„Witamy w domu”.

Reklama
Reklama