Nowe logo i oprawa graficzna TVN

Nowe logo i oprawa graficzna telewizji TVN
Reklama

Wiosenna ramówka telewizji TVN została wzbogacona o nowe logo i oprawę graficzną stacji. Nowa kolorystyka, muzyka oraz plansze dominują w nowej oprawie antenowej. Jakie jeszcze zmiany widzowie zobaczą w jednym z najchętniej oglądanych kanałów?


Zmiana logo z zachowaniem pierwowzoru 

1 marca z okazji rozpoczynającego się wiosennego sezonu programowego TVN wprowadziło zmiany w identyfikacji wizualnej. Zmianie uległo logo. O ile kształt i krój czcionki pozostał ten sam, to nowością są zastosowane kolory. Tło jest koloru jasnoniebieskiego i z gradientem, a czcionka biała. Po latach mody jednolitych kolorów powraca trend na stosowanie cieniowania (gradientu). W logo ekranowym został usunięty napis „HD”. Nowym hasłem reklamowym jest TVN to coś, co nas łączy.

TVN nowe logo w 2024 roku
Zmienione logo telewizji TVN | foto: TVN

 

Za nową oprawę i logo odpowiada Dział Kreacji i Autopromocji TVN Warner Bros. Discovery we współpracy z argentyńską agencją Superestudio.

„Już na wczesnych etapach projektowania zdaliśmy sobie sprawę, że subtelne zmiany w logo sprawią, że będzie ono bardziej odpowiednie dla marki, ale nie chcieliśmy stracić jego ikoniczności, wpływu i rozpoznawalności na polskim rynku telewizyjnym. Uprościliśmy więc logo, zastępując żółty kolor białym i zmodyfikowaliśmy kolor niebieski, aby znak był bardziej nowoczesny, ale jednocześnie zachował swoje dziedzictwo" – wyjaśnia dyrektor wykonawczy Superestudio Ezequiel Rormoser

„Przy projektowaniu nowej oprawy musieliśmy pamiętać o jednym kluczowym aspekcie - spójności wizerunku TVN na wszystkich polach. Chcemy, aby nasza marka była atrakcyjna zarówno dla widzów, jak i reklamodawców. Dlatego nowa oprawa graficzna wykracza poza obszar telewizji i obejmuje wszystkie możliwe kanały i formy przekazu. Mamy nadzieję, że widzowie poczują, tak jak my, argentyńskie słońce i optymizm, które wybijają się z nowej identyfikacji wizualnej TVN” – mówi dyrektor działu kreacji TVN Warner Bros. Discovery Piotr Rucki.

Nowa oprawa graficzna

Plansze reklamowe i z zapowiedziami są ujednolicone i zawierają zdjęcia. Animacje nawiązują do oprawy TVN7.

Nowa oprawa graficzna | TVN

Reklama
Reklama