Tomasz Jaros nowym dyrektorem ds. PR Canal+

Reklama
Canal+Tomasz Jaros objął stanowisko Dyrektora ds. Public Relations spółki Canal+ Cyfrowy i będzie odpowiadał za strategię oraz wszystkie działania komunikacji PR. Jaros jest związany z mediami od 10 lat. Karierę rozpoczynał jako dziennikarz i wydawca w TVN 24, był dyrektorem TVN Meteo.



Zmiana kadry Public Relations

Następnie pracował w Blueberry Communication Group, jako Dyrektor Zarządzający oddziałem Blueberry Motion zajmującym się produkcją i postprodukcją filmów oraz multimediów.

Przez ostatnie dwa lata Jaros pracował w agencji PR Grayling Poland, gdzie współpracował z firmami takimi, jak Google, YouTube, LG Electronics czy Oracle. Dla Google Polska zrealizował między innymi takie projekty, jak: „Internetowa Rewolucja” we współpracy z home.pl i PKPP Lewiatan, „Doodle 4 Google”, „Economic Impact” we współpracy z Boston Consulting Group czy „Porozumienie YouTube z ZaiKS”.

W 2010 roku wspólnie z LG Electronics za projekt „onLife” został nagrodzony Złotym Spinaczem w kategoriach: PR produktowy i Kreatywność. „Projekt „onLife” zdobył także uznanie European Sabre Awards oraz nominowany był do międzynarodowych nagród branżowych.

Na stanowisku Dyrektora ds. Public Relations Canal+ Cyfrowego Jaros zastąpi Agathę Slaby. Firma Agathy Slaby – PiaR+ będzie kontynuować współpracę ze Spółką jako biuro prasowe Canal+ i kanałów tematycznych, podlegając w tym zakresie Tomaszowi Jarosowi.


Reklama
Reklama