Wiosenne zmiany i nowości na kanale Domo+

Reklama
Domo+W kwietniu, Domo+ przywiatało widzów w nowej wersji. Zmianie uległy wszystkie elementy oprawy antenowej: jingle wizerunkowe, programowe, autopromocyjne oraz reklamowe. Nowości wizerunkowe są następstwem zmiany nazwy kanału, która nastąpiła po koniec ub. roku.



Domo+ zmienia się na wiosnę

Koncept kreatywny nowej oprawy powstał w Dziale Kreacji Canal+ Cyfrowy, we współpracy z Markiem Dawidem, jednym z czołowych twórców w świecie reklamy, który jest także reżyserem i operatorem nowych jingli antenowych. Autorem zdjęć brandingowo-wizerunkowych jest Grzegorz Nelec.

Zmiana oprawy antenowej Domo+ jest kontynuacją działań rebrandingowych rozpoczętych w listopadzie ubiegłego roku. Wraz z uruchomieniem wersji HD, zmieniła się identyfikacja wizualna stacji.

Nazwa i logotyp zostały opatrzone znakiem „+", symbolizującym jakość i przynależność do rodziny autorskich kanałów spółki Canal+ Cyfrowy, w tym stacji premium Canal+ oraz do platformy Cyfra+, która oferuje je na wyłączność spośród satelitarnych operatów płatnej telewizji.

„Nowa oprawa oddaje ducha kanału Domo+ - jest piękna, inspirująca, nietypowa i bardzo designerska. W spotach uciekamy od oczywistości.” - tłumaczy Łukasz Słotwiński, Szef Działu Kreacji spółki Canal+ Cyfrowy.


Reklama
Reklama