Nickelodeon od dwóch lat na polskim rynku telewizyjnym

Reklama
NickelodeonW lipcu kanał Nickelodeon obchodzi drugą rocznicę istnienia na polskim rynku telewizyjnym. Nickelodeon jest pierwszą stacją dziecięcą w portfolio MTV Networks Polska skierowaną do widzów w wieku 2-15 lat. Aktualnie dociera do 2,5 miliona gospodarstw domowych.



Na przestrzeni dwóch lat Nickelodeon umocnił swoją pozycję wśród wszystkich 15 stacji dziecięcych w Polsce, dziś plasując się już stabilnie w zestawieniu pięciu najpopularniejszych kanałów dziecięcych.

Nickelodeon emituje kreskówki i seriale skierowane zarówno do najmłodszych dzieci, jak i nastolatków. Wśród polskich widzów, największą popularnością cieszą się takie seriale jak: „SpongeBob Kanciastoporty”, „Dora poznaje świat”, „Awatar: legenda Aanga” „Pingwiny z Madagaskaru”, „iCarly”, „Drake i Josh” oraz „Big Time Rush”.

Kreskówki i seriale Nickelodeona dostępne są nie tylko na antenie, ale także w bibliotece platformy Nick Video – www.nick.com.pl.


Reklama
Reklama