Leichtman Research Group przeprowadziło badania dotyczące zainteresowania usługą SVOD, czyli płatnymi treściami filmowymi na życzenie. Według raportu, 59% wszystkich amerykańskich gospodarstw domowych ma wykupioną subskrypcję wideo w ramach usługi SVOD.
SVOD coraz bardziej popularne
Opracowanie wyników potwierdza wysoki wzrost w porównaniu z falą badań z 2014 roku. Dwa lata temu z usług SVOD korzystało 47% gospodarstw domowych.
SVOD jest szczególnie popularne u użytkowników, którzy nie korzystają z płatnych sieci kablowych i platform satelitarnych. 70% tych użytkowników ma telewizor z usługą SVOD.
Wśród tych, którzy posiadają usługę SVOD, 47% ma więcej niż jedną usługę. 19% abonentów Netflix potwierdzaja, że ich subskrypcja jest dzielona z innymi osobami poza swoim gospodarstwem domowym.
41% dorosłych ogląda codziennie wideo na urządzeniach innych niż telewizor (w tym komputery domowe, telefony komórkowe, iPady, tablety i czytniki e-booków).