Krótkie wideo podstawowym źródłem informacji

Reklama
Krótkie wideo lepsze od tekstuMłodzież przestaje czytać informacje. Według badania przeprowadzonego przez AOL, głównym źródłem informacji stają się krótkie wiadomości wideo. Ponad połowa badanych w wieku 18-24 lata stwierdziło, że preferuje wiadomości pozyskane z krótkich filmików niż w formie do czytania.



Jakość filmu równie istotna

Badanie postaw oglądania zostało przeprowadzone u brytyjskich konsumentów. Co ważne, jakość krótkiego filmu jest również istotna dla odbiorcy a nie tylko przekazana treść. 58% badanych uznało, że tracą cierpliwość wówczas gdy jakość filmu nie jest wystarczająco dobra.

Inny sposób na reklamę

Dla reklamodawców dobrą wiadomością jest, że odbiorcy mogą oglądać reklamy łącznie z filmem, ale tylko wtedy gdy są odpowiedniej jakości i dopasowane do treści filmu. 41% osób stwierdziło, że wolałoby oglądać reklamowane produkty w filmie niż jako osobny spot.

Krótka forma wideo jest definiowana jako cyfrowy przekaz o długości od 1 do 10 minut.

(AOL)

Reklama
Reklama