
Promocyjna oferta
„Cieszy nas, że będziemy mogli przedstawić wszystkim abonentom Cyfry+ trzy stacje z naszego portfolio kanałów rozrywkowych w ramach promocji otwartego okna. Wierzę, że nasza propozycja przypadnie do gustu odbiorcom - zarówno młodzieży, do której skierowana jest MTV Polska, jak i fanom rozrywki i dobrego humoru, do których adresowane są Comedy Central i Comedy Central Family. Zaś tym spośród widzów, którzy już znają i oglądają nasze stacje zaprezentujemy najnowszą, pełną premier ofertę programową" - mówi Piotr Urbanowski, Network Development Director VIMN w Polsce.
„Cyfra+ ma najbogatszy na rynku zestaw kanałów, oferując go w pakietach w najlepszej relacji ceny do jakości i zawartości programowej. Dzięki promocji przygotowanej specjalnie i wyłącznie dla abonentów Cyfry+, możemy zainteresować ofertą MTV, Comedy Central i Comedy Central Family tych klientów, którzy do tej pory jeszcze tych stacji nie znali” – mówi Beata Ryczkowska, Dyrektor Wykonawcza Pionu Programowego spółki Canal+ Cyfrowy, operatora platformy Cyfra+.
Premierowe produkcjeJesienią MTV Polska zaproponuje widzom takie premiery, jak „Pimp My Ride by Coca-Cola Zero", zagraniczne hity - „Ekipa z New Jersey 4" oraz "”nna" czy też relację z rozdania nagród muzycznych - MTV Europe Music Awards 2011.
Comedy Central Family wyemituje przygody sympatycznego kosmity - Alfa oraz nowe odcinki komediowych seriali „Allo, Allo" czy „Jaś Fasola". Natomiast Comedy Central oprócz amerykańskich hitów serialowych „Teoria wielkiego podrywu" i „Rockefeller Plaza 30" tej jesieni zaprosi widzów również na filmowe produkcje z ostatnich lat.