Duże zainteresowanie „Zdalnym nagrywaniem” w UPC

Reklama
UPCStatystyki oraz wyniki badań potwierdzają, że nowa, bezpłatna usługa, „Zdalne Nagrywanie” w Telewizji Cyfrowej UPC, została przyjęta przez klientów z entuzjazmem. Zaproponowane w połowie maja „Zdalne Nagrywanie” pozwala na zaplanowanie nagrywania ulubionych programów z dowolnego miejsca.



31 000 nagrań w ramach usługi

Planowanie można wykonać nie tylko za pomocą strony internetowej, ale także telefonów komórkowych i aplikacji na iPhona i iPada.

W pierwszych tygodniach funkcjonowania usługi użytkownicy planowali średnio 3 nagrania w tygodniu. W sumie za jej pomocą zaplanowano aż 31 000 nagrań. Zdalne Nagrywanie pozwala na pełną kontrolę nad telewizyjną ramówką.

1 z 3 najbardziej potrzebnych opcji

Klienci Telewizji Cyfrowej UPC wśród największych benefitów „Zdalnego Nagrywania” wymieniają możliwość szybkiego nagrania interesujących programów, prostotę i przejrzystość menu oraz dostępność. O tym, że usługa wpisała się w oczekiwania klientów, świadczy fakt, że ¾ z nich uznało nową usługę za jedną z trzech najbardziej potrzebnych opcji dodatkowych w Telewizji Cyfrowej UPC (obok „UPC na żądanie” i „Przewodnika TV”).

Klienci deklarują, że najchętniej z nowej usługi korzystaliby „kiedy coś wypadnie” i nie ma możliwości zdążenia na ulubiony program (81%). Popularne jest także korzystanie na urlopie (41%) oraz w pracy, gdy planują rozrywkę na wieczór (19%). Klienci chętnie nagrywają programy rekomendowane przez operatora w sekcji UPC Poleca.

Więcej informacji na temat usługi „Zdalne Nagrywanie” Telewizji Cyfrowej UPC


Reklama
Reklama