Serial „To nie ze mną”. Start kampanii reklamowej Stopklatki

Serial „To nie ze mną”. Kampania reklamowa telewizji Stopklatka
Reklama

Stopklatka rozpoczyna kampanię reklamową serialu „To nie ze mną”. Zasięg promocyjny nowej produkcji obejmie Internet, zewnętrzne powierzchnie reklamowe, stacje radiowe oraz działania promocyjne u operatorów kablowych i satelitarnych.

Serialowe perypetie Tosi i Michała

Serial „To nie ze mną” opowiada o Tosi (w tej roli Ada Szczepaniak) i Michale (Adrian Zaremba). Ona jest energicznym mechanikiem samochodowym, która żyje w męskim świecie spowodowanym szczególnie przez pracę zawodową. On jest lekarzem, który samotnie wychowuje dwie córki. Znacząco różnią się od siebie, a jednak coś chce ich zeswatać. Premierowy odcinek serialu zostanie wyemitowany 16 października o godz. 17:00 w telewizji Stopklatka.

Spot reklamowy serialu „To nie ze mną” | Stopklatka

„To nie tylko ciepła opowieść o rodzącym się uczuciu, ale przede wszystkim historia przełamująca stereotypy płciowe, z którymi wielu z nas zmaga się na co dzień. W kampanii zapowiadającej premierę serialu stawiamy na jego wyrazistych bohaterów, zaprezentowanych w kolorowej oprawie graficznej naszej najnowszej produkcji” – mówi Patrycja Gałązka, Dyrektorka Marketingu i ds. Rozwoju Biznesu w Grupie Kino Polska.

Szeroka kampania reklamowa

Kampania reklamowa prezentuje grafikę, na którym znaleźli się główni bohaterowie produkcji. Działania obejmą Internet, w tym portale społecznościowe Facebook, Instagram, TikTok i YouTube, a także największe portale i wortale filmowe. Promocja obejmie nośniki przy drogach dojazdowych do miast i tablice w warszawskim metrze. Zasięg kampanii obejmie również radio i prasę.

Reklama
Reklama