Andrzej Piaseczny twarzą kampanii Radia Złote Przeboje

Andrzej Piaseczny w kampanii reklamowej Radia Złote Przeboje
Reklama

Pod hasłem „Największe przeboje lat 80. i 90.” ruszyła nowa kampania promocyjna Radia Złote Przeboje. Towarzyszą jej liczne działania na antenie, a jej główną postacią został Andrzej Piaseczny – znany artysta, który swoją karierę rozpoczął w latach 90.

Promocja w miastach i specjalne audycje

Kampania objęła reklamy zewnętrzne w największych miastach, w których dostępny jest sygnał stacji, a także promocję w serwisach internetowych i mediach społecznościowych.

Obecność Andrzeja Piasecznego w tej akcji nie jest przypadkowa. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych wokalistów lat 90., który do dziś cieszy się dużą popularnością. Dzięki nowemu cyklowi audycji „Największe przeboje lat 80. i 90. według Andrzeja Piasecznego, słuchacze mogą lepiej poznać jego muzyczne inspiracje i wspomnienia. Program będzie emitowany od poniedziałku do piątku, zaraz po godzinie 10:00. Artysta podzieli się swoimi refleksjami na temat muzyki, filmu, mody oraz kultury tamtych dekad.

Konkurs dla słuchaczy

Oprócz audycji, stacja przygotowała dla słuchaczy konkurs. Do zdobycia są unikatowe odbiorniki radiowe sygnowane nazwiskiem Andrzeja Piasecznego. Aby mieć szansę na wygraną, należy śledzić program, odnaleźć ukryte w ciągu dnia słowa tworzące trzywyrazowe zdanie i nagrać je na sekretarkę, odpowiadając przy tym na pytanie: „Za co najbardziej lubisz Radio Złote Przeboje?”.

 

Reklama
Reklama