PR

Reklamy piwa w PolsceLiczba reklam piwa w Polsce znacznie przekracza średnią europejską. W ciągu 10 miesięcy 2017 roku przekroczyła 780 tys., a w ciągu 16 lat – blisko 4 mln. Rośnie również wykorzystywany czas antenowy przeznaczany na reklamy piwa zarówno w mediach państwowych, jak i prywatnych.

Więcej…

Nowy rok przynosi również zmiany kadrowe. Z początkiem stycznia Jarosław Śliżewski obejmie stanowisko dyrektora obszarów cyfrowych Grupy Radiowej Agory. Od kilku miesięcy, w ramach pracy w Gazeta.pl, Jarosław Śliżewski pełnił rolę szefa projektu Tokfm.pl.

Więcej…

Z początkiem listopada nastąpi zmiana na stanowisku rzecznika prasowego spółki Wirtualna Polska Holding. Obowiązki obejmie Michał Siegieda, który będzie odpowiadać za komunikację zewnętrzną. Zastąpi na stanowisku Katarzynę Szczepanik, która z końcem października rozstaje się z firmą.

Więcej…

Mikołaj Nowak dyrektor marketinguMikołaj Nowak objął funkcję dyrektora marketingu i promocji dwóch telewizji z portfolio Grupy ZPR Media - Fokus TV i Nowa TV. Nowak będzie odpowiadał za budowę i realizację strategii marketingowo-promocyjnej oraz wzmocnienie siły marki obu kanałów.

Więcej…

Grupa Time zmiana strukturyGrupa Radiowa Time, do której należą stacje radiowe Eska, VOX FM oraz Radio Wawa, postanowiła zmienić strukturę zarządzania w regionach. Teren nadzoru zwiększył się dla Magdaleny Talarczyk oraz Mariusza Zawiejskiego.

Więcej…

TV Puls Magdalena BłaszczykMagdalena Błaszczyk dołączy do zespołu TV Puls. Obejmie stanowisko dyrektora programowego i będzie odpowiedzialna za realizację strategii programowej kanałów TV Puls i Puls 2. Do jej zadań będzie należeć m.in. zarządzanie ramówką oraz nadzór merytoryczny programów i materiałów emisyjnych.

Więcej…

Reklama