PR
Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl i objął stanowisko dyrektora Moto.pl, które łączy z funkcją redaktora naczelnego serwisu. Od stycznia br. odpowiada za rozwój redakcyjny i wizerunkowy Moto.pl oraz wszystkich serwisów Gazeta.pl w kontekście motoryzacji.
Polski oddział BBC Studio przeprowadził zmiany w strukturze oddziału. Krzysztof Giczewski objął stanowisko TV & Digital Sales Managera. Do zespołu dołączyła również Magdalena Puszczyńska i objęła stanowisko Sales Executive. Kim są nowe osoby i jakie reprezentują doświadczenie?
Liczba reklam piwa w Polsce znacznie przekracza średnią europejską. W ciągu 10 miesięcy 2017 roku przekroczyła 780 tys., a w ciągu 16 lat – blisko 4 mln. Rośnie również wykorzystywany czas antenowy przeznaczany na reklamy piwa zarówno w mediach państwowych, jak i prywatnych.
Nowy rok przynosi również zmiany kadrowe. Z początkiem stycznia Jarosław Śliżewski obejmie stanowisko dyrektora obszarów cyfrowych Grupy Radiowej Agory. Od kilku miesięcy, w ramach pracy w Gazeta.pl, Jarosław Śliżewski pełnił rolę szefa projektu Tokfm.pl.
Z początkiem listopada nastąpi zmiana na stanowisku rzecznika prasowego spółki Wirtualna Polska Holding. Obowiązki obejmie Michał Siegieda, który będzie odpowiadać za komunikację zewnętrzną. Zastąpi na stanowisku Katarzynę Szczepanik, która z końcem października rozstaje się z firmą.
Strona 3 z 8