Kantar TNS opublikował wyniki globalnego projektu Connected Life 2016. Według zestawienia aż 51% polskich internautów używa w przeglądarkach internetowych wtyczek adblockowych. Jest to najwyższy wskaźnik na świecie. Co jest powodem?
Biuro Reklamy spółki ZPR Media utworzyło nowy dział 360 Content Team, który skupia ekspertów w budowaniu komunikacji z wykorzystaniem narzędzi content marketingowych. Redaktorem naczelnym nowej komórki została Aneta Magnuszewska.
VOX Music TV wystartował z wakacyjną kampanią wizerunkową pod hasłem „Zobacz Lato w Rytmie Hitów”. Ponadto w wakacyjnej ramówce znalazły się nowe programy: „Hit Na Drogę”, „VOX Dance Impreza”, „Lista Przebojów 1:0” i „Heheszki”.
TV Puls kolejny miesiąc dynamicznie rozwija i wymienia kadrę kierowniczą. Zastępcą dyrektora programowego ds. ramówki TV Puls został Bartłomiej Grałek. Dotychczas pełnił funkcję channel managera kanału Puls2. Będzie raportował bezpośrednio do prezesa telewizji.
Anna Zawiślińska dotychczasowa zastępca dyrektora programowego w telewizji Polo TV, objęła funkcję dyrektora muzycznego. Nowe stanowisko rozszerza dotychczasowe obowiązki o nadzór nad kształtowaniem polityki repertuarowej oraz muzycznym brzmieniem kanału.
TV Puls powiększa stanowiska w kadrze kierowniczej telewizji. Z początkiem stycznia do zespołu dołączy Beata Dymacz, która obejmie stanowiska dyrektora ds. operacyjnych. Będzie zarządzała następującymi obszarami firmy: finanse, HR, sprzedaż, technika i administracja.