Lokalne sprawy z polskich miast
Akcję „Usłysz swoje miasto” wspiera kampania reklamowa realizowana m.in. w prasie, internecie, kinach i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
3 września br. w Radomiu Radio TOK FM zainauguruje akcję „Usłysz swoje miasto”. Przez cały dzień z tej miejscowości nadawane będą specjalne wydania programów stacji, m.in. audycji „EKG”, „Raport gospodarczy”, „OFF Czarek”, a także wiadomości lokalne i kulturalne. Będzie można w nich usłyszeć o rożnych aspektach życia w Radomiu – zwłaszcza samorządowych, kulturalnych i społecznych. Dzień zakończy debata, na którą TOK FM zaprasza wszystkich mieszkańców miasta, a przede wszystkim lokalnych polityków, przedsiębiorców i ekspertów.
Kolejnymi miastami, które obejmie akcja TOK FM, będą: Szczecin (10 września), Toruń (17 września), Poznań (24 września), Lublin (1 października), Trójmiasto (8 października), Łódź (15 października), Kraków (22 października), Wrocław (29 października), Kielce (5 listopada) i Warszawa (12 listopada).
„Staramy się być blisko naszych słuchaczy i ich spraw, dlatego z akcją „Usłysz swoje miasto” odwiedzimy większość miast, w których nadaje Radio TOK FM. Będziemy mówić o ważnych, lokalnych sprawach, przedstawiać ludzi, inicjatywy i pomysły” – mówi Kamila Ceran, redaktor naczelna Radia TOK FM.
Dodatkowo akcja „Usłysz swoje miasto”, odbywająca się przed wyborami samorządowymi, pomoże przyjrzeć się osiągnięciom poszczególnych miejscowości i obudzić aktywność ich mieszkańców. Będzie zachęcać słuchaczy TOK FM do myślenia o swojej społeczności i o tym, jak można zmienić swoje miasto – a to z kolei przyda się wszystkim, którzy szukają wskazówki, na kogo głosować w nadchodzących wyborach.
Akcja z kampanią w mediachKampania reklamowa pod hasłem „Usłysz swoje miasto” obejmie prasę - „Gazetę Wyborczą” i jej dodatki, kina sieci Helios i Cinema City, serwisy internetowe (grupa Gazeta.pl, Onet.pl), a także nośniki reklamy zewnętrznej (ekrany LED i reklama mobilna). Reklamy TOK FM, prezentowane sukcesywnie w każdym z miast, będzie można zobaczyć do połowy listopada. Działania promocyjne przygotowało i zaplanowało Radio TOK FM, za produkcję spotów odpowiada studio SVG.