Trójka z większą ilością słuchaczy

Reklama
Trójka Polskie RadioTrójka Polskie Radio zanotowała zwiększenie udziału w rynku rok do roku. Według ostatnich badań Radio Track KBR, MillwardBrown stacja osiągnęła 8,6% udziału w czasie słuchania. Wynik jest o 0,3% lepszy w porównaniu z rokiem ubiegłym w tym samym czasie.



Więcej słuchaczy Trójki

Według najnowszych badań Radio Track KBR, MillwardBrown listopad 2015 – styczeń 2016, w ogólnej grupie słuchaczy pomiędzy 15 a 75 rokiem życia udział w czasie słuchania wzrósł o 1,3 pkt proc. w porównaniu z tym samym okresem rok temu i o 0,8 pkt proc. w stosunku do poprzedniej fali badania.

Zasięg dzienny wzrósł natomiast o 1,0 pkt proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku i o 0,3 pkt proc. w porównaniu z falą październik 2015 – grudzień 2015.


Reklama
Reklama