TOK FM z nową kampanią promocyjną

TOK FM medialna kampania promocyjnaTOK FM wystartowało z nową kampanią promocyjną. W ramach hasła „Wszyscy w jednym miejscu” chce przypomnieć, że jest pierwszym radiem informacyjnym i posiada bogatą listę osobowości radiowych. Czy kampania jest odpowiedzią na start nowej stacji informacyjnej Polskie Radio24?



TOK FM kontra Polskie Radio 24

1 września na naziemnych częstotliwościach analogowych zamiast Czwórki Polskiego Radia, rozpoczęła emisję stacja informacyjna Polskie Radio 24. Przed startem państwowy nadawca przygotował kampanię reklamową z hasłem „Słowem wszystko”. Do tej pory TOK FM był jedyną radiową stacją informacyjną. Nowa kampania TOK FM chce przypomnieć słuchaczom „kto był pierwszy” oraz przedstawić listę osobowości, którzy tworzą program.

W kreacjach reklamowych wymieniono nazwiska dziennikarzy, reporterów, komentatorów i ludzi kultury, których można usłyszeć na antenie Radia TOK FM, m.in. Dominiki Wielowieyskiej, Karoliny Lewickiej, Doroty Sumińskiej, Piotra Kraśki, Piotra Najsztuba, Mikołaja Lizuta, Tomasza Raczka, Jacka Żakowskiego czy Daniela Passenta.

„Jesteśmy przekonani, że rosnąca liczba słuchaczy Radia TOK FM to zasługa znanych i lubianych prowadzących oraz ciekawych osobowości pojawiających się codziennie na antenie. Mamy nadzieję, że słuchaczy będzie jeszcze więcej również dzięki stałemu poszerzaniu zasięgu radia o nowe miasta”
- mówi Kamila Ceran, redaktor naczelna TOK FM.