Zwiększa się słuchalność RMF Classic
W ciągu roku rozgłośni przybyło prawie 50 tysięcy słuchaczy. Na wysokim poziomie utrzymuje się również zasięg tygodniowy, który wynosi prawie 4,4 mln osób. Każda osoba spędza średnio 125 minut dziennie na słuchaniu RMF Classic.
„Sprawdza się konsekwentna linia programowa oparta o muzykę filmową oraz audycje tematyczne o literaturze, designie, filmie, fotografii czy podróżach. Z drugiej strony słuchacze chętnie akceptują kolejne modyfikacje i nowe pozycje programowe, takie jak niedawno wprowadzona do ramówki Piosenka z prawdziwego zdarzenia, w której Artur Andrus wymyśla i pisze tekst piosenki, a następnie nagrywa ją z zaproszonym do studia gościem. Całość – od pomysłu przez nagranie po premierową emisję na antenie – zajmuje dokładnie dobę” – mówi Paweł Pawlik, Dyrektor Programowy RMF Classic.