Paweł Loroch odpowiedzialny za marketing w Chillizet

Reklama

Paweł Loroch dołączył do zespołu Chillizet. Będzie odpowiedzialny za marketing i promocję stacji. Nadal będzie prowadzić swoje dotychczasowe programy kulinarne w Antyradiu i Meloradiu. Co będzie należeć do nowych obowiązków Lorocha?

Paweł Loroch w Chillizet

Do jego nowych obowiązków należy m.in. przygotowanie strategii pozycjonowania marki Chillizet oraz opieka nad wszystkimi aktywnościami związanymi z promocją i wizerunkiem stacji. Paweł Loroch - dziennikarz, prezenter, autor książek i gier planszowych, a także juror konkursów kulinarnych. W latach 2005-2007 współtworzył Antyradio, gdzie pełnił funkcję dyrektora promocji. Ze stacją był związany do 2013 roku, prowadząc autorską audycję kulinarną „Gastrofaza”. Od 2013 do 2016 roku prowadził internetową stację radiową JemRadio.pl. Do Antyradia powrócił w 2018 roku.

Reklama
Reklama