Radio Złote Przeboje zmienia logo na 25. urodziny

Nowe logo Radia Złote Przeboje

W tym roku Radio Złote Przeboje obchodzi 25-lecie działalności. Z tej okazji stacja wprowadziła nowe logo oraz identyfikację wizualną. Od listopada odmieniona identyfikacja stacji będzie prezentowana w ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej.

Zmiana logo po 25. latach

Radio Złote Przeboje ma już 25 lat i po raz pierwszy całkowicie zmienia swoją identyfikację wizualną. Nowe logo stacji w fioletowo-czerwonych barwach w abstrakcyjny sposób nawiązuje do procesu docierania muzyki do odbiorcy. Nowe logo ma oddawać aktualny charakter Radia Złote Przeboje – stacji, która prezentuje swoim słuchaczom i słuchaczkom największe, znane przeboje oraz sprawdzone wiadomości.

„Czujemy duży sentyment do naszego dotychczasowego znaku, w końcu był z nami ćwierć wieku. Jednak nie oddaje on już charakteru dzisiejszego Radia Złote Przeboje, czyli nowoczesnej stacji, osadzonej we współczesnym świecie, która gra sprawdzone hity” – mówi Piotr Jaroszewski, dyrektor stacji muzycznych Grupy Radiowej Agory.

Kampania reklamowa z hasłem „Dobre na wszystko”

Nowa identyfikacja jest już widoczna na stronie internetowej Radia Złote Przeboje, a także na profilach stacji w mediach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie i TikToku oraz na platformie YouTube, a od 7 listopada również na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.

Billboard z nową identyfikacją Radia Złote Przeboje

„Hasłem kampanii Radia Złote Przeboje będzie „Dobre na wszystko”. Chcemy przypominać naszym słuchaczom i słuchaczkom, że Radio Złote Przeboje zawsze jest obok nich z pokładami dobrej energii, którą chętnie będziemy się dzielić” – podkreśla Piotr Jaroszewski.

Reklama