Radio TOK FM z nowym logo i identyfikacją wizualną

Nowe logo radia TOK FM
Reklama

Radio TOK FM zaprezentowało nowe logo, które symbolizuje zmiany nie tylko wizualne, ale także programowe i organizacyjne. To część większego procesu transformacji stacji, który obejmuje m.in. odświeżenie ramówki oraz umocnienie pozycji.

Nowa identyfikacja wizualna

Nowe logo TOK FM zachowuje charakterystyczny symbol „dymku dialogowego”, znany słuchaczom od prawie trzech dekad. W nowej wersji ma ono uproszczoną formę, która wpisuje się w estetykę współczesnych mediów cyfrowych. Celem zmiany miało być podkreślenie tożsamości stacji opartej na rzetelności i niezależności, przy jednoczesnym dostosowaniu do zmieniających się oczekiwań odbiorców.

TOK FM rozwija swoją ofertę online, szczególnie w ramach subskrypcji TOK FM Premium, oferując podcasty i treści audio na żądanie.

Zmiany w strukturze i ramówce

„Rebranding to element szerszego procesu transformacji TOK FM. Rozpoczęliśmy od powołania nowego redaktora naczelnego, teraz zmieniamy identyfikację wizualną, a kolejnym krokiem będzie odświeżenie ramówki” – mówi Adam Fijałkowski, dyrektor programowy i wiceprezes Grupy Eurozet.

 

Od marca 2025 roku funkcję redaktora naczelnego TOK FM pełni Maciej Głogowski, związany ze stacją od ponad 20 lat. Pod jego kierunkiem prowadzone są prace nad nową ramówką, która ma być odpowiedzią na potrzeby i zainteresowania słuchaczy.

Nowe logo zostanie wdrożone we wszystkich kanałach komunikacji marki od 11 kwietnia – obejmie m.in. aplikację mobilną, stronę internetową, platformę podcastową i media społecznościowe.

TOK FM działa na polskim rynku od 1997 roku. Specjalizuje się w publicystyce, analizach i dostarczaniu informacji, a także w produkcji podcastów dostępnych w ramach usługi TOK FM Premium.

Reklama
Reklama