Model subskrypcyjny w radiu zyskuje na znaczeniu. TOK FM rozwija ofertę płatnych treści audio, odpowiadając na potrzeby odbiorców i zmiany na rynku cyfrowych mediów.
Rozwój oferty TOK FM Premium
TOK FM Premium to płatna usługa umożliwiająca dostęp do audycji antenowych w formie podcastów, produkcji oryginalnych, seriali radiowych oraz Radia TOK FM na żywo bez reklam. Platforma rozwijana jest od 2014 roku i stale poszerza swoją ofertę o nowe treści oraz funkcjonalności.
Wzrost zainteresowania cyfrowym audio
Na koniec marca 2025 roku liczba aktywnych subskrypcji TOK FM Premium wyniosła ponad 52,5 tys., co oznacza wzrost o 33% w stosunku do poprzedniego roku. Zdaniem przedstawicieli stacji jest to efekt wspólnego zaangażowania wielu zespołów – od redakcji i produkcji, po rozwój produktu i obsługę użytkowników.
Znaczenie dla Grupy Eurozet i rynku audio
Subskrypcje audio stanowią ważny element strategii rozwoju Grupy Eurozet oraz całej Grupy Agora. Średni czas spędzany przez jednego użytkownika na słuchaniu treści w TOK FM Premium to około 30 godzin miesięcznie. Całe portfolio audio Grupy Eurozet generuje już ponad 34 miliony godzin odsłuchu miesięcznie.
Usługa TOK FM Premium dostępna jest w aplikacji TOK FM oraz na stronie internetowej tokfm.pl.